duminică, 23 septembrie 2007

Coat of many colors

Va spuneam odata despre mine prin clasa intai, iar ieri, cu ocazia unui eveniment cat se poate de rural, la mine la Naruja, m-am revazut in ochii unor copii prezenti acolo. Multi dintre ei erau altfel, veseli si purtand haine contemporane (eventhough made in China), dar vreo doi aveau privirea pe care mi-o amintesc ca fiind a mea in fotografia A4 pe care fotograful mi-a facut-o contra unui ciur de nuci atunci demult si pe care am facut-o bucati dupa un minut. Am revazut-o si pe mama si am simtit cam asa:

Cantecul este al lui Dolly Parton pe care o puteti vedea spectatoare emotionata aici. Ea zice ca e cel mai autobiografic cantec al ei, Emmylou Harris l-a cantat si ea, iar Shania Twain spune ca it’s her favourite of all time. Cam dulceag, stiu, dar v-am avertizat despre gusturile mele… :)

2 comentarii:

Gabriela Obodariu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gabriela Obodariu spunea...

Si mie mi-a trezit nostalgii cantecul asta.