duminică, 8 februarie 2009

Live, readin' and watchin'

Evidentza faptului ca nu mai am nimic de spus/scris nu mai trebuie demonstrata ca de-aia-i evidentza. Bucurie am insa a va spune ca inca mai citesc bloguri, iar din aceasta curajoasa intreprindere a mea se iveste uneori indemnul de a va spune si voua, din cand in cand, ce mi-a mai placut.

1. Daca va intrebati cum de a ajuns sistemul sanitar in situatia de a omora oameni ca si cum asta ar fi adevarata lui menire, cititi ce scrie Peculiara care, in ciuda a ce spune acolo si spre lauda ei, inca mai crede ca "life is dandy". E revolta sincera a unei studente la medicina pe care ar trebui s-o citeasca toti "bine intentionatii" care de ani multi reformeaza sistemul pana in punctul in care il transforma in gulag. Articolul se cheama "De ce omoara doctorii oameni", iar tie iti vine sa te intrebi, ca si unul din comentatorii articolului: "De ce nu omoara oamenii doctori?!"

2. Mi-a placut mai ieri sa-l ascult pe Eckhart Tolle invatandu-ma unde sa ma caut si cum sa fac sa-mi fie mai bine. Si l-am cam crezut. Gasiti o parte din invatatura la Google Video unde m-am dus trimis de Mihai caruia ii multumesc.

Un comentariu:

gabriela spunea...

Ma bucur ca inca mai citesti lucruri interesante si asculti muzica buna :) si mai ales ca ni le impartasesti si noua.
Dupa ce am citit la peculiarme ma intreb ci eu ca si tine... Desi sper din tot sufletul ca nu e chiar asa :(
L-am ascultat si pe Eckhart Tolle. NU tot inca :P
Cred ca trebuie sa fii intr-o anumita stare sa primesti astfel de invataturi. Sau poate e doar cazul meu :D