marți, 7 august 2007

Macar nu sunt misogin...

Vaz, cu uimire, ca blogrollul meu contine cinci (chiar sase, pentru ca BitcheS sunt doua) linkuri feminine si doar doi barbati!!! Aferim, am zis, si halal sa-mi fie! Rational cum sunt si cerebral cat incape, incerc sa-mi explic:
-Latura mea feminina takes upper hand si peste catva timp o sa am nevoie de un chirurg care sa indeplineasca o simpla formalitate schimband ce e de schimbat *worried*.
-Sunt atat de afemeiat ca, pana si pe www tot catre acolo sunt atras *slightly worried*.
-Femeile sunt (mai)inteligente *scared*.
-Femeile nu sunt (mai)inteligente ci doar (mai)simtitoare, iar eu trec printr-o perioada in care am nevoie de simtire mai mult decat de alte alea *sigh*.
-Barbatii au treaba si bloguiesc MULT mai putin decat femeile (ar fi interesanta o statistica aici. Daca aveti ceva, nu ezitati sa ma luminati si poate scap de dilema).
Astept, asadar:
1. Completari la lista de posibile motive de mai sus (cu blandete, va rog!),
2. Statistici despre ponderea sexelor in blogosfera,
3. Ceva linkuri catre webloguri masculine cel putin la fel de bune ca alea 5 de care ziceam.

Niciun comentariu: