marți, 21 august 2007

Organului de la rutiera

Ma adresez (in pustiu) organelor de politie care ma pandesc si ma amendeaza pe mine pentru ca merg cu 62 km/h pe un drum european cu patru benzi si care nu vad pericolele adevarate care atenteaza la siguranta mea ori de cate ori am treaba pe drumurile patriei.
-------------
Domnilor Comandanti,

Va rog respectuos sa bagati la cap urmatoarele:
Drumurile publice sunt pline de:
-Carute nesemnalizate conduse de carutasi beti,
-Vehicule cu motor neomologate si neinmatriculate cunoscute si sub denumirea de motoare de taiat lemne si pe care, de obicei, se deplaseaza familii foarte numeroase ai caror membri atarna periculos peste bord in pozitii de neinchipuit,
-Motociclete si scutere conduse de oameni fara casti de protectie, fara permise de conducere sau cu permise mai noi de doi ani la motoare cu puteri mult peste 25 Kw.
-O gramada de manelari care merg cum ii taie capul cu masinile sau care ma blocheaza pe mine in parcari.
Este timpul sa invatati legea si s-o aplicati si acolo unde e mai greu, recte alora care, in general, va raspund cu "mancat-as sufletu' matale, dom' general, cum sa ma hamendezi, ca-mi mor puradeii de foame!" (iar daca asa nu te induioseaza, are intotdeauna un plan B: "hamendeaz-o pe ma-ta mah, caraliule, facu-ti si dregu-ti, tie si la toata familia!"). Daca va e frica si considerati ca meseria pe care v-ati ales-o e periculoasa, va transmit un sfat pe care l-am auzit si eu: Mergeti si munciti la Microsoft. Am auzit ca se platesc lefuri bune si nu e periculos!
In cazul in care va intrebati de ce pretind eu sa invatati codul rutier si sa munciti, va amintesc ca voi, familiile voastre, amantele si mai stiu eu cine, traiti din banii mei pe care statul mi-i ia si vi-i da voua.
Uitati-va si dumneavoastra, domnilor generali si agenti sefi, ce mi s-a intamplat ieri: La plecarea de la munca, pe Blvd. Independentei, in fata blocului in care locuieste un prieten. Un singur loc de parcare mai era si mi l-a suflat unul cu un Mustang de toata frumusetea. The real thing... muscle car. Si, dupa cum se vede mai jos, cu limitator de viteza. Proprietarul, un cetatean discriminat, ca oricare altul, de prin Obor.
Fara mari sperante, raman al dumneavoastra contribuabil cinstit. Daca-s prost...
-------------
Naiv cum sunt, am sperat ca Europa sa se instaleze rapid si pe la noi dupa ianuarie 2007. Iar picioarele cailor sa nu mai fie legate, discriminatii sa nu-i mai bata cu lopata alergandu-i pe bulevardele oraselor, iar bravii politisti sa ma protejeze. Nu pentru ca le-as fi drag. Pentru ca-i platesc!

Niciun comentariu: